.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در حاشیه انتقال احتمالی پتروشیمی به ساری
افکار لی لی پوتی برای تیمداری
پس از چند ساعت گفتگو و رایزنی رضایت بخش جهت انتقال تیم فوتبال پتروشیمی تبریز به ساری ،یک چهره متنفذ و نام آشنا پس از خروج از جلسه با تلفن همراهش به یک نفر زنگ می زند و می گوید:«خب! این هم از تیم اما حالا کی می خواد نگهش داره؟»با اینکه این جمله ...
افکار لی لی پوتی برای تیمداری

 پس از چند ساعت گفتگو و رایزنی رضایت بخش جهت انتقال تیم فوتبال پتروشیمی تبریز به ساری ،یک چهره متنفذ و نام آشنا پس از خروج از جلسه با تلفن همراهش به یک نفر زنگ می زند و می گوید:«خب! این هم از تیم اما حالا کی می خواد نگهش داره؟»با اینکه این جمله آشنا ترین جمله ای ست که در طول این سال ها از متولیان ورزش استان شنیده ایم اما باز هم رنگ ولعابش را از دست نداده است.
اما آیا معضل فوتبال مازندران صرفا نقدینگی ست؟آیا این همان چاهی ست که جوان ساری،بانک صادرات،آستان قدس،غنچه،نوژن و مازیران در کام خود فرو برد آنچنانکه هرگز بازنگشتند؟
*پتروشیمی،نوژن جدید فوتبال مازندران؟
حتی اگر بخواهید تلاش کنید تا انگیزه های انتخاباتی را در فاصله یک سال مانده تا انتخابات مجلس در پس این انتقال نادیده بگیریدباز هم نمی توانید.چرا؟امیر پریچهره همیشه می گفت:«تا منابع مالی برای تیمداری فراهم نشود به این کار تن نخواهیم داد.»و حالا که می شنویم با همان شرایط گذشته ،بدون آنکه منابع مالی تهیه شده باشند قرار است مرکز مازندران صاحب تیم شود نا خود آگاه و به ناچار نزدیک ترین انتخابات پیش رو در ذهن مخاطب تداعی می شود.اصولا مگر نوژن و مازیران با هدفی غیر از به مجلس فرستادن مالکش شکل گرفته بود که پتروشیمی استثناء باشد؟مگر خون آن یکی ازاین ها پر رنگ تر بود؟
*دندان هایی که برای مدیرت تیز شده است
در شرایطی که فقدان مدیر ورزشی در مازندران نکته ای اثبات شده است و این مساله کار را به جایی رسانده که مدیران نساجی،برای اداره سرشناس ترین باشگاه استان حاضر به هزینه آنچنانی جهت پر کردن پست مدیرعاملی با یک اصفهانی شده اند،از سوی دیگر حال و روز ورزش مازندران (بدون در نظر گرفتن برخی جرقه ها) طی 2،3 سال اخیر که یک پسرفت کامل محسوب می شود شنیده ها از عزم جزم شده چند نام تکراری برای نشستن روی صندلی مدیریت تیم آینده این شهر دارد که از آن جمله باید به چهره تحمیلی به هیات فوتبال استان و منتقد سابق مهندس غلامرضا بهروان اشاره کرد.یک منبع نزدیک به این انتقال در این باره می گوید:«خب!من هم چیز هایی شنیده ام.اینکه بعضی ها در هیات فوتبال استان تلاش دارند تا مدیرعامل این تیم بشوند.»او پس از چند لحظه سکوت می گوید:«این از آن روزهایی ست که آدم ها ماهیت خود را نشان می دهند.»
*پتروشیمی می آید؟
تا همین هفته گذشته پاسخ به این سوال آسان بود.مصاحبه بانیان امر پر بود از کلمات امیدوار کننده و رنگارنگ.شجاعی نماینده ساری همه ماجرا را تمام شده می دانست و از انتقال قریب الوقوع پتروشیمی صحبت کرد.او حتی راهکار خود را جهت اداره مالی باشگاه بیان کرد.«شهرداری،یا صنایع چوب و کاغذ پولش را می دهند»دو گزینه ای که امروز می توان به احتمال قریب به یقین آنها را منتفی دانست.از سویی دیگر و در شرایطی که ساروی ها خود را صاحب تیم آذری می دانستند ناگهان خبر رسید که ماشین سازی تبریز خواهان خرید امتیاز این باشگاه است.تیم نام آشنای تبریزی که در دسته دوم حضور دارد مبلغ 670 میلیون تومان را روی میز مذاکره گذاشته تا رقیب شمالی را از صحنه دور کند.این اتفاق شرایط را کمی تا قسمتی دست خوش تغییرات کرده آنچنان که سفر روی دو شنبه هادی خلردی به تبریز در همین راستا و ارائه پیشنهاد 700 میلیوین ارزیابی می شود.
*گزینه های مربیگری خودشان را تعرفه می کنند
هنوز پروژه« انتقال پتروشیمی به ساری» قطعی نشده است تا بشود بطور قاطع نوشت که این شهر در بازی های فصل آینده لیگ آزادگان حضور دارد یا خیر با این وصف سوت آغاز بازی های پشت پرده برای بدست آوردن پست های کلیدی در باشگاه احتمالی ،از مدت ها قبل به صدا در آمده است.علاوه بر گزینه های مدیرعاملی ،تکاپوی عجیبی میان مربیان ساروی برای نشستن روی نیمکت شکل گرفته است.چهره نام آشنا ،قدیمی با کارنامه ای نچندان قابل اعتماد .اسفندیار بالویی ،محمد سورتیجی،سعید بسطامی،رضا تقوی و حتی شبیر لطفی!
یکی می گوید گزینه شجاعی برای فبول پست مربیگری ست .دیگری از نظر مساعد هیات فوتبال بر انتخاب خودش خبر می دهد و آن یکی هم خود را چهره مورد علاقه اداره کل تربیت بدنی معرفی می کند.منبع این گزارش حتی خبر داده که این روز ها موبایل غلامرضا بهروان پر از تماس هایی ست که برای سفارش مربیان مختلف به صدا در می آید.این منبع می گوید:«تیم هنوز نیامده ای نها اینطور پست ها را تقسیم کرده اند.آقای ---- رفته دفتر بهروان.هرچقدر مهندس به او می گوید خب!امرتان را بفرمایید .طرف جواب می دهد فقط می خواستم عرض ادب کرده باشم.»
و«عرض ادب»در این روز ها به مصداق سلام پر طمعی ست که در مثال ها آمده است.
*آینده تیره و تار است
تنها یک ماه به آغاز لیگ دسته اول باقی مانده و پتروشیمی نتنها اردوی پیش فصلش را آغاز نکرده بلکه بازیکنانش هم نامعلوم اند.شنیده ها حاکی از آن است که «قرار شده بازیکنانی که در تست نساجی مردود شده اند را بیاورند ساری تا برای این تیم بازی کنند.»و از سویی دیگر خبر می رسد فراخوانی جهت تست گیری از بازیکنان زیر نظر هادی خلردی در مجموعه ورزشی شهدای ساری انجان خواهد شد.منبع این گزارش که تمایلی به افشای نامش ندارد می گوید:«بعضی ها از کنار این تیم بدنبال مطامع سیاسی خود هستند و برخی دیگر پست هایی را که تراشیده اند را بین دوستان خود تقسیم می کنند. اما شما مطمئن باش این ماجرا به یک آوار بزرگ تبدیل می شود و همین آدمهایی که برای پست مربیگری و مدیرعاملی سرودست می شکنند همه را گردن بهروان می اندازند و کنار می روند.چون نه منابع مالی باشگاه تامین شده و نه مدیریت مشخصی وجود دارد.»
*آخر داستان
هنوز داستان شروع نشده که بخواهیم آخرداستان را بنویسیم اما حتی از همین امروز هم می شود گفت چه آینده ای در پیش رو ایستاده است.

سیامک حبیبی


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 1 شهريور 1389
قلم را خلق کرده اند برای نو نوشتن برای امید دادن برای از دوستی ها گفتن و همدلی کردن نه تخریب کردن و سیاه بازی و از ناامیدی گفتن. قلم را ساخته اند تا شاید اگر بارقه ای در تاریکی ایام بود نشانمان دهد و ... آری برادر تا قلم را به قلمستان نسپارند آسمان همچنان تیره و تار است.
نا شناس 1 شهريور 1389
والا دیگه از این حرکت ها کلافه شدیم نماینده محبوب ما تیم برای جوانان ساری می آره می گن چرا نمی آره می گن چرا پس این بنده خدا برای جوانان دوست داشتنی این شهرستان چکار کند ؟
مسلم 2 شهريور 1389
تجربه انتقال تیم اتکا به استان گلستان نشان میده تیمی که بدون زحمت به دست بیاد نگه داشتن آن به مراتب سخت تر است.بیایید تیم پتروشیمی را هم نابود نکنید و هم پول بیت المال را هم دور نریزید.
نا شناس 2 شهريور 1389
دوست عزيز قلم شما نيز كاملاً سياسي و در راه تخريب شجاعي است و مثل روز روشن است شما چه گزينه اي را براي فرستادن به مجلس داريد كه اينجوري هل ورتون داشته!!!
نا شناس 2 شهريور 1389
مطلب کاملا درست است.امید دادن یک بحث است و واقع بینی یک بحث دیگر.چرا باید کاری کنیم که نتیجه اسفبارش چند سال برای استان حاشیه داشته باشد
نا شناس 2 شهريور 1389
آوردن یک تیم از شهر دیگر مانند یک بچه نامشروع است.که بدون شک بعد از بد نتیجه گرفتن تیم داستان کی بو کی بود من نبودم شروع می شود
نا شناس 2 شهريور 1389
یه خوبی که داره ،حداقل از فروشگاه ورزشی پریچهره که با یکی از راننده هاش شریکه خریدهای سفارشی که میشه،خوبی فوتبال همینه دیگه....
milad kolbadipour 2 شهريور 1389
salam wa arze adab.siamake aziz mamnoon az matlabe ghashangi ke neweshti. waghean haminie ke migi .ishalla ke petroshimi naiad ta abruie sari hefz bemune wa sale dige tu barnameie 90 be rishe ma nakhandan. 3 mah ghabl ro be yad biarin barnameie 90 wa abrurizie behrawan wa dast neshan..................
نا شناس 2 شهريور 1389
مطمئن باشید در توان مسئولین است نیست اگر بخواهند از مازندران می توانند انتقال دهند ی ما نمی توانیم
نا شناس 2 شهريور 1389
کاملا موافقم.اگر آقایان راست می گویند.ورزش پایه را قوی کنند که بعد از چند سال نتیجه اش را ببینند نه این که 20 روز مانده به مسابقات تیم بیاورند ..آقایان اول به فکر ورزش استان باشید .بعد به فکرکرسی مجلس.خدا ی هم هست آقای برادر ارزشی شجایی
علي 2 شهريور 1389
من نمي دونم اين خريدن امتياز ساير تيمها از كجا تو كشور ما مد شده؟
واقعا فكر ميكنيد آوردن تيم ازاستانهاي ديگر باعث افتخار كه اينجوري تو بوق وكرنا كرديد؟
بابا بخدا خجالت هم خوب جيزيه به جاي اين شوهاي تبليغاتي بياييم باكمك هم داشته هامون تقويت كنيم وبا افتخار پا به ليگ برتر بذاريم.
نا شناس 3 شهريور 1389
ننگ بر قلم جیره خوار شما ننگ بر چشمان تنگ شما که زحمات اینچنینی را برای اوردن تیم و شاد کردن دل مردم شهر به عاملی برای تخریب شجاعی تبدیل کرده اید ننگ بر شما درود بر شجاعی شجاع دل
نا شناس 3 شهريور 1389
تا چشماتون کور شه که نمیتونید ببینید ترسوهای عقده گشا که فقط در فضای مجازی چرند میگید
نا شناس 3 شهريور 1389
حبیبی دهن جیره خورتو ببند پول گرفتی تا حرکت شجاعی رو تخریب کنی ننگ بر تو
نا شناس 3 شهريور 1389
درود بر شجاعی شجاع دل
نا شناس 3 شهريور 1389
شجاعی زلزله محبوب هر چی دله
نا شناس 3 شهريور 1389
شجاعی شجاع دل است با اینکه شماها رو میشناخت همچین کاری رو انجام داد شماها هم خوب و بد براتون فرقی نمیکنه هر کی پول بده واسه خبر ساختن او خوبه رمدانی مرد باش چاپ کن
نا شناس 3 شهريور 1389
شجاعی محبوب مردم ساری اقای رمدانی کگه شما ساروی نیستید که از این انتقال خوشحال نشدید؟؟؟؟
نا شناس 3 شهريور 1389
آقای شجاعی اگه واقع دلت میسوزه برای فوتبال .بجای تیم آوردن از مقاومت حمایت کن.که دارن می فروشنش.
نا شناس 3 شهريور 1389
من موافق این مطلب بالا هستم.ولی یک صحبت دارم با مخلفین که کامنت میگذارن.رعایت ادب از واجبات دین ماست مخصوصا در این ماه عزیز.باید یاد بگیرید که به مخالفین خود احترام بگذارید.
نا شناس 3 شهريور 1389
کاملا موافقم .دمت گرم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.158 seconds.